سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت ظاهری درب ضد سرقت ترک و چینی

1- چهارچوب

چهارچوب دربهای ضد سرقت چینی به صورت تخت بوده و اختلاف کمی بین سطوح بیرونی و لنگه درب وجود دارد، در حالی که این اختلاف در درب ضد سرقت ترک بیشتر می باشد.

2- لولا

لولاهای دربهای ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده بوده و کاملاً مشخص اما لولاهای دربهای ضد سرقت چینی مخفی است، نه از داخل و نه از بیرون قابل تشخیص نمی باشد.

3- رویه

رویه نهایی دربهای ضد سرقت چین یا فلز با رنگ کوره ای طرح چوب هستند یا اچ دی اف رنگ شده و در بعضی موارد درب ضد سرقت چینی فلزی با روکش پی وی سی نیز دیده می شود، اما رویه درب لابی ضد سرقت ترک به دو دسته ام دی اف با روکش طبیعی چوب یا ام دی اف با روکش پی وی سی تقسیم می شوند.

4- قیمت

قیمت درب ضد سرقت چینی نسبت به قیمت درب ضد سرقت ترک پایین تر می باشد وزن این دربها نیز نسبت به نمونه مشابه ترک خود بسیار سبکتر هستند به طوری که می توان گفت وزن یک درب ضد سرقت ترک با دو درب ضد سرقت چینی برابری می کند.

5- نصب

دربهای ضد سرقت چین آسان و سریعتر نصب می شوند هر چند که نصب درب ضد سرقت ترک نیز بیشتر از یک یا دو ساعت زمان بر نخواهد بود.

درب های ضد سرقت چینی کاملاً در کشور چین ساخته شده و به سایر کشورها صادر می شود، اما درب ضد سرقت ترک در ایران نیز مونتاژ می شود.

این تصور که دربهای ضد سرقت چینی نسبت به دربهای ضد سرقت ترک دارای کیفیت پایین تری هستند شاید تصوری اشتباه و نادرست باشد و با وجود اجناس بی کیفیت چینی در بازار ایران می توان به خریدار درب ضد سرقت حق داد که این تصور را داشته باشد که بیشتر درب های ضد سرقت چینی موجود در بازار ایران فلز با رنگ کوره ای طرح چوب می باشد.