سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب لابی لنگه وسط

 

یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید با زیر ساخت داخلی درب فلزی است. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید.

امروز در ویلاهای کلاسیک و مدرن با توجه به اهمیت امنیت علاوه بر زیبایی ظاهر درب ضد سرقت بودن نیز در نظر گرفته می شود دقت داشته باشید استفاده از شیشه های سکوریت و همچنین حفظ بین شیشه ها از اصول اولیه ساخت می باشد که آتاک درب با رعایت کلیه موارد دربی زیبا و ایمن برای شما تولید و نصب می کند.

درب ضد سرقت لابی دارای ابعاد متفاوتی هستند و می توان با توجه به نیازمشتری و ابعاد ساختمان، به صورت 2 لنگه بازشو، 1.5 لنگه بازشو و تک لنگه بازشو با 2 نیم لنگه ثابت در دو طرف درب اجرا کرد.

درب لابی لنگه وسط که به عنوان درب ورودی اصلی است حداقل فضای لازم جهت نصب و تولید ان 195 سانتی متر می باشد و طراحان و پیمانکاران می بایست در طراحی اولیه خود در صورتی که به دنبال دربی بزرگ می باشند حتما باید فضای خواسته شده در این مقاله را مد نظر قرار دهند بازشوی مفید این نوع درب ها 100 سانتی متر خواهد بود و دو لنگه دو طرف راست و چپ ثابت خواهند بود.

درب ورودی لنگه وسط با شیشه های دو طرف و یا یا کتیبه های دو طرق این نوع درب لابی ضد سرقت مناسب حهت عرض های 2متر به بالا می باشند و برای تولید ان می بایست حداقل سایز ورودی شما 2متر باشد .