سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک نئو کلاسیک

 

درب ضد سرقت سبک نئو کلاسیک در دهه 1750 در انگلیس و فرانسه ظهور کرد این سبک برای افرادی با ظاهر ، سلیقه و وضعیت خاص ایجاد شده است.در این سبک  استفاده زیاد از مبلمان ، گل و وسایل تزئینی ، جایی ندارد .

این سبک شامل استفاده از ترکیبات رنگی طبیعی بدون سایه روشن و براق است. برخی از ویژگی های کلاسیک مانند  قالب های گچبری، آینه ها و الگوهای کلاسیک نیز از ویژگی های ضروری نئوکلاسیسم است.

جهت ایجاد سبک نئو کلاسیک فضایی وسیع با سقف بلند و پنجره های بزرگ مورد نیاز است و این ویگی ها به وسیله ی این سبک تقویت می شود

سبک نئوکلاسیک تلفیقی از سبک مدرن را نیز در خود دارد و براساس قوانین متقارن استفاده می باشد. در این سبک دیوار ها با تابلو ها و قالب های هندسی به همراه تزئینات ساده ای از گل آرایی تزئین میشوند.

کف اتاق از جنس پارکت از جمله بایدهای این سبک هست.

در این سبک (نئو کلاسیک ) پنجره ها و درهای ورودی عموما با استفاده از عناصر گچبری ساده تزئین می شوند.

در این سبک استفاده از مبلمانی ساده و دارای چوب های طبیعی ظریف بسیار حائز اهمیت است بر همین اساس مجموعه ی آتاک درب ایران با نظر گرفتن طراحی های ظریف در درب های ضد سرقت و درب لابیتلاشی مضاعف جهت تناسب گروهی از محصولات خود با این سبک داشته است.

در این سبک جهت حفظ تعادل و سادگی تنها اثاثیه ضروری به کار میروند. مبل ، چند صندلی و یک قفسه کتاب در پذیراییو در اتاق خواب تخت خواب ، صندلی، قفسه و کمد قرار می گیرند.

در طراحی نئو کلاسیک با استفاده از رنگ های طبیعی مانند خاکستری ، بژ و کرم، سفید ، طلایی ونقره ای و غیره اثری مجلل و شیک ایجاد می شود. عناصر مورد استفاده ساده و مدرن اند. مارکت های چوبی از جمله بایدهای این سبک است و تلفیق این پارکت ها با درب های ساده و متقارن ساخته شده از چوب طبیعی زیبایی دکوراسیون را تکمیل می نماید.