سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برتری محصولات ضد دیلم آتاک درب ایران

 

 

از گذشته تا کنون کشور ترکیه از کشورهای های پیشرو در حوزه درب ضد سرقت و درب های ضد دیلم بوده و توانسته بخش اعظمی از صادرات این محصول را به خود اختصاص دهد. در ایران نیز تا کنون درب های ضدسرقت ترک در انواع مختلف مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان بوده است  .

اما با گسترش توجهات به تولیدات ملی و حذف هزینه های هنگفت واردات شرکت هایی نظیر آتاک درب ایران اقدام به احداث مجموعه های تولیدی درب های ضد سرقت نمودند تا از این پس بخش وسیعی از نیازهای کاربران درب ضد سرقت با تولیدات داخلی کشور تامین گردد.

در این میان نکته ی حائز اهمیت در مورد این درب ها کیفیت بود . کیفیت درب های ضد سرقت براساس جنس و برند یراق آلات استفاده شده در درب ها ،جنس و قطر رویه ها، جنس و طرح دستگیره، نوع قفل ها، تعداد زبانه ها و جنس و نوع شبکه داخلی درب سنجیده می شود. ارتقای هرچه بیشتر کیفیت نیز مستقیما بر ایمنی نهایی درب تاثیرگذار است اما با توجه اندکی به محصولات موجود در بازار ایران که عموما شامل محصولات چینی و ایرانی می باشد شاهد محصولاتی با کیفیت بسیار پایین چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ سیستم داخلی هستیم.

بدین ترتیب در حال حاضر درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران به عنوان مجموعه ای کاملا خودکفا به عنوان اولین شرکت داخلی با توان تولید مدرن ترین درب های ضد سرقت و ضد دیلم در خدمت تمام مصرف کنندکان داخل و خارج از کشور می باشد. اهتمام این مجموعه در استفاده از پنل های چوبی با هندسه های گوناگون و دستگیره های سرتاسری آن که با رنگ های مختلف از بالا تا پایین کشیده شده نیز از ویژگی بارز در مدل های جدید آتاک درب ایران می باشد. استفاده از چوب طبیعی گردو، راش و بلوط آمریکایی روکش شده که با توجه به رویکرد معماری به جزئیات چوبی مشابه و همرنگ جذابیت ساختمان را دو چندان می نماید و همچنین طراحی های گاها خنثی، ترکیب پنل های چوبی و جزئیات تیره رنگ در درب ها، درب هایی با ظاهری متضاد م با متریال های ساختمانی فراهم می کند.