سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت با ساختار فولادی

درب ضد سرقت فولادی نقش مهمی در امنیت یک منزل و یا محیط کار ایفا می کنند که نوع این درب ها در میزان بالاتر رفتن امنیت هر محیط نیز موثر می باشد.

از دغدغه های هر روزه افراد جامع ، افزایش سطح امنیت مکان های خاص از جمله ؛ محل کار و محل سکونت است . استفاده از درب های ضد سرقت ، ق تاثیر عمده ای بر امنیت اماکن مورد استفاده انسان دارد . درب های ضد سرقت به دلیل متریال اولیه به کار گرفته شده از استحکام بالاتری در برابر ضربات مکانیکی و ورود سارقین، برخوردار هستند . این درب ها در گونه های مختلف طراحی و ساخته می شوند . در این مقوله درب های ضد سرقت فولادی ، نسبت به مدل های دیگر استحکام مناسب تری دارند .

درب های ضد سرقت استیل به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ کیفیت و ایمنی درب را علاوه بر زیبایی ظاهری درب های ضد سرقت بسیار افزایش می دهد .

درب های فولادی با ساختار فولادی یکی از محصولات متنوعی می باشد که معمولا از آلیاژ استنلس استیل 304 و در برخی موارد خاص از آلیاژ 316 ، ساخته شده و در صنعت ساختمان استفاده می شود. درب درب هلی آتاک درب ایران تماما از ورق ( آلیاژ 304 ) دارای ضخامت 1.5 میلی متر و به صورت دوبل ، ساخته می شود و استراکچر داخلی از استحکام و ظاهری آراسته ، بهره می برد.

استفاده اژ فولادهای ضدزنگ برای ساخت درب های ورودی ضدسرقت و ترکیب آن ها با مواد اولیه ای از جمله ؛ ترمووود ( چوب ترمو ) ، شیشه ( در رنگ ها و ضخامت های متنوع ) ، سنگ و فلزات رنگی دیگر ، طرح ها و مدل هایی زیبا و توام با کیفیت بالا ایجاد می نماید . درب های با ساختار فولادی با مقاومت بسیار بالا در برابر فشار مکانیکی برای به عنولن سدی در برابر سارقین عمل می نماید که گذر از آن را بسیار سخت می کند.همچنین فولاد ضد زنگ در برابرشرایط محیط ( اشعه خورشید و رطوبت ) از مقاومت خوبی بهره برده و عمر آن را افزایش می دهد. به همین دلیل استفاده از درب های فولادی برای ساختمان ها به صورت روز افزون در حال افزایش است . درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران عرضه کننده درب های ضد سرقت فولادی نیز می باشد.