سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهم ترین دلایلی که باعث تفاوت قیمت درب های ضد سرقت خصوصا درب های

شرکت درب ضد سرقت آتاک درب تنها تولید کننده درب لابی ضد دیلم با میانگین وزنی 160 کیلوگرم در ایران است و سایز درب های بازار وزن میانگین 60 کیلو گرم دارند.
همچنین ما از رویه ها 48 میل چوب طبیعی بلوط آمریکایی و گردوی آمریکایی استفاده میکنیم که گران ترین و بهترین چوب در جهان می باشد.
کلیه درب های آتاک درب مجهز به سنسور و دزدگیر می باشند .
مورد سوم قفل های خاص آتاک درب می باشد که ضد تخریب و ضد دیلم و بدون مغزی می باشند که امکان سرقت را به صفر می رساند .
بعد از رویه های چوب روکش های گردو روکش های چوبی راش مطرح می شوند.روکش های راش به دلیل نوع ساختار و پره های چوبی که در مقاطع به صورت طولی به کار برده شده اند ، حس طبیعی و چهره ی زیبایی رو به بیننده منتقل می کند.چوب راش از سری چوب های نیمه سنگین حساب می شوند و معمولا درجه 1 و 2 آن ها برای تولید روکش استفاده می شوند و درجه 3 آن ها برای تولید الوار به کار می روند.
بدین ترتیب با توجه به موارد ذکر شده درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران با تکیه بر پیشرفت های حوزه ی معماری همواره در حال دگرگونی محصولات خود بوده و به طور همزمان با ارتقا کیفیت سیستم ایمنی محصولات خود پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از کاربران و مصرف کنندگان درب های ضدسرقت و داخلی می باشد.
همچنین میتوان اشاره کرد که شرکت آتاک درب در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب های ضد سرقت مونتاژ ترک در ایران می باشد و به عنوان اولین شرکت در ایران توان تولید درب های ضد سرقت و ضد دیلم منطبق با استانداردهای مربوطه را دارد. علاوه براین دید وسیع تیم طراحی آتاک درب ایران جهت انطباق با پیشرفت های حوزه ی معماری و دکوراسیون داخلی در این مجموعه شرکت آتاک درب ایران را قادر ساخت تا بتواند در حوزه تامین سلیقه های متفاوت مصرف کنندگان و سازندگان محصولات متنوعی در دسته های کلاسیک و مدرن ارائه نماید و به طور پیوسته طراحی های خود را بهبود ببخشد.