سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طریقه رنگ آمیزی درب چوبی

رنگ آمیزی درب چوبی به دلایل مختلفی صورت میگیرد از جمله : خرابی درب ، از بین بردن معایب آن ، جلوگیری از نفوذ حشرات موذی و … اما موضوعی که بسیار مهم و قابل توجه می باشد انتخاب رنگ مناسب و چگونگی رنگ آمیزی درب چوبی می باشد.
رنگ آمیزی درب های چوبی، بسته به نوع رنگ آمیزی انتخاب می‌شود برای مثال اگر چوبی که می‌خواهیم رنگ کنیم خوش نقش باشد و بخواهیم نقوش آن حفظ شود باید از رنگ‌های روشن که زیر آن دیده می‌شود استفاده کرد و اگر بخواهیم چوبی که نقوش جالبی ندارد و بتونه هم شده است را رنگ کنیم باید از رنگ‌هایی استفاده کنیم که سطح کار بپوشانند که زیر کار دیده نشود .توجه به نوع چیدمان ومعماری داخلی منزل برای رنگ آمیزی درب چوبی نیز حائز اهمیت می باشد. کاربرد رنگهای گرم و تند و فرمهای با برشهای تند و تیز باعث ایجاد آزار واذیت بصری در افراد می شوند در فضاهای داخل منزل باید سعی شود تا از رنگهای خیلی گرم به مقدار زیاد استفاده نشود. معمولاً برای چیدمان داخلی از رنگ های ملایم استفاده می شود. وقتی رنگهای سرد و گرم را درکنار هم قرار می دهیم این توازن در دید بصری به خوبی نمایان می شود. به همین دلیل برای از بین بردن فاصله بین رنگهای گرم و سرد احتیاج به یک رابطی داریم تا احساس ملایم تری بوجود آید .
درب ضد سرقت آتاک درب، عرضه کننده درب های ضد سرقت، درب لابی، اتاقی، واحد با بیشترین تنوع در طرح و رنگ و بالاترین کیفیت می باشد.