سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار مورد نیاز برای تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت

تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت از جمله مواردی است که بدون دارا بودن دانش فنی و ابزار لازم نمی توان ان را اجرا کرد و یا به نتیجه مناسب و قابل قبول رسید ، به همین منظور توضیحات مختصری در این مورد ذکر می کنیم.
یکی از اساسی ترین و مهمترین ابزار تعمیر در درب ضد سرقت، دستگاه جوشکاری است که برای جا به جایی لولاها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای جوش زدن بخش های درب ضد سرقت که دچار شکستگی یا ایراد شده است استفاده می شود. ابزار پر کاربرد بعدی چکش و میله اهنی در ابعاد 50 سانتی متر است که برای بالا کشیدن درب و یا ایجاد ضربه در بخش هایی از درب ضدسرقت که دچار تو رفتگی شده است استفاده می شوند و نقش اهرم و ضربه کمکی را ایفا می کنند. برای بازکردن و تعویض قفل ضد سرقت از اچار و پیچ گوشتی مخصوص و لوازم جانبی دیگر که یک جعبه ابزار کامل را شامل می شود استفاده می شود.

درب ضد سرقت آتاک درب که عرضه کننده درب لابی، درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب و درب داخلی ساختمان می باشد، بالاترین کیفیت درب ضد سرقت را دارا می باشد. با این حال باز هم برای اطمینان خاطر مشتریان خود، این شرکت تا 15 سال دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد.