سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چوب گردو و ساخت انواع درب چوبی

چوب گردو قابلیت تورق (ورقه ورقه شدن) بسیار بسیار خوبی داردو برای تبدیل شدن به انواع روکش ها به خصوص روکش درب چوبی با روش های لوله بری و با روش تراش زنی و اره ای بسیار عالی می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد و ویژه این چوب قابلیت تهیه روکش های بسیار ظریف و نازک حتی به ضخامت 1?3 میلی متر می باشد که برای کمتر چوبی این ویژگی میسر است.

چوب گردو چوبی راست تاوه و خوش کار با نرمی متوسط و در عین حال بسیار بادوام و مقاوم است. کیفیت فیزیکی، مکانیکی و تکنولوژیکی چوب گردو در درجه عالی قرار دارد. از لحاظ اره خوری، رنده خوری، صیغل پذیری، پرداخت و لاک پذیری، ارتعاش، چسب پذیری، مقاومت در مقابل ساییدگی، مقاومت در مقابل ریش ریش شدن و جدا شدن الیاف در آب و در مقابل رطوبت و غیره چوبگردو قابلیتی ایده آل و مناسب دارد و این نوع چوب برای ساخت درب abs و درب pvc مناسب میباشد.. از لحاظ ظرفیت و قابلیت میخ و پیچ خوری و همپنین توان نگهداری میخ و پیچ نیز بسیار خوب است.

وزن مخصوص چوب درون گردو در حد متوسط است. بروسن یالپ یا همان غده های کوچک و بزرگی که از مجموع گره های کوچک تر به وجود می آیند و بر روی تنه درختان گردو بخصوص به وفور و زیبایی دیده می شوند. برش این گره ها در چوب گردو نقش و نگار بسیار زیبایی به وجود می آورد که ارزش فراوانی در صنایع زینتی چوب ساخت انواع درب چوبی و دکواسیون دارد. این قسمت از چوب گردو به قدری گران بهاست که حتی کیلویی خرید و فروش می شود.

جنس درب های شرکت آتاک درب، چوب راش، بلوط و گردوی آمریگایی در طرح ها و رنگ های مختلف برای مصارف داخلی، درب لابی و درب ورودی واحد ساخته می شود.