سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرق درب ضدسرقت و درب معمولی

ایمنی  درب ضد سرقت سبت به درب های معمولی بیشتر است. یکی از دلایل امنیت بالای درب لابی ضد سرقت استفاده یک لایه ورقه فولادی در ساخت داخلی درب است که از شکسته شدن درب جلوگیری می کند.

یکی از مهم ترین تفاوت های درب ضد سرقت با درب معمولی، ایمنی، امنیت بالا و همچنین ابزار و یراقی است که در ساخت آن استفاده می شود. ابزار استفاده شده در این درب ها آنها را عایق صوتی و حرارتی نموده است و شما می توانید در صورت نیاز تجهیزات امنیتی جانبی بیشتری را بر روی درب قرار دهید. این در صورتی است که درب های معمولی این قابلیت را ندارند.

در حال حاضر درب ضد سرقت یکی از پرطرفدارترین ابزارآلات موجود در ساختمان سازی است. درب های معمولی معمولاً از چوب ماسیو و یا MDF ساخته می شود که با توجه به کیفیت چوب استفاده شده روکش همان چوب برای سطح بیرونی آن استفاده می شود.

زمانی که از MDF برای ساخت درب معمولی استفاده می شود دو حالت وجود دارد. در حالتی که درب محمکتر باشد تمام ضخامت آن با استفاده از MDF  ساخته می شود و در حالت معمولی تر دو طرف درب از MDF با ضخامت بیشتر از پنج میل استفاده می شود.

در ساخت درب های معمولی از هیچ نوع فلزی استفاده نمی شود و درب توسط درب ساز بدون قفل و یراق آلات به فروش می رسد و خود شما باید قفل و تمام یراق آلات را تهیه نماید و آن را نصب کنید. اما درب های ضد سرقت چهارچوب درب و خود درب در شرکت ساخته شده و رگلاژ شود.

یکی دیگر از فواید درب های ضد سرقت این است که تمامی یراق آلات مربوطه، دستگیره و قفل های 7 یا 14 زبانه به خریدار تحویل داده می شود و درب های ضد سرقت با تمامی لوازم جانبی قفل و یراق آلات گارانتی می شود .

 

?

 

?