سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع رویه های اچ دی اف(HDF)

?

 درب ضد سرقت با رویه اچ دی اف به صورت پرسی تولید میشود، بدین صورت که ابتدا یک کلاف چوبی به ابعاد درب ساخته شده و سپس با توجه به نوع طرح مورد نظر شما مشتری محترم، رویه های از پیش ساخته hdf بر رو و پشت کلاف درب، پرس می‌شود. سپس با توجه به آنکه درب به صورت خام، روکش pvc و یا رنگ شده مورد نظر است، ادامه کار جهت حصول نتیجه نهایی بر روی درب ها صورت میگیرد.

درب های HDF خام دارای روکشی سفید رنگ هستند که قابلیت استفاده به همان شکل را دارند اما پیشنهاد میشود برای زیبایی بیشتر و همچنین مقاومت بیشتر درب ها در برابر آب، درب ها رنگ و یا روکش pvc شوند. آتاک درب، درب لابی و درب ض سرقت ضد آب و ضد آفتاب را در سبد محصولاتی خود دارد.

الف)رویه HDF به صورت ورق مسطح :

این ورق ها در بازار ایران با ضخامت 3میلی متر به وفور یافت می شود اما به طور محدود ورق HDF مسطح با ضخامت 6 میلی متر نیز وجود دارد. ورق های HDF مورد استفاده در صنعت درب همانطور که گفته شد فیبر می باشند که در حین تولید به وسیله غلطک های داغ شیارهایی مشابه طرح چوب بر روی سطح ورق HDF ایجاد می شود و در نهایت در برخی از تولیدات کارخانه ها یک آستر سفید بر روی ورق HDF پاشیده می شود که البته این حالت بیشتر در ورق های 3 میلی متری دیده می شود.

ورق های مسطح هم به طور ساده مورد استفاده قرار می گیرد هم اینکه می توان به وسیله دستگاه CNC طرح های متنوعی را بر روی آن ایجاد کرد.

ب) ورق های HDF قالب گیری شده :

در این روش خمیرHDF را به شکل های متنوعی قالب گیری می کنند و همانند ورق های مسطح شیار های مشابه رگه های چوب بر روی آن وحود دارد.این ورق ها با ضخامت 3میلی متر و تقریبا در 8 طرح مختلف در بازار وجود دارد.

 

?

?