سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب داخلی ساختمان

 

یکی از مهمترین اجزای هر خانه بعد از درب ضد سرقتکه نقش بسیاری در جلوه و زیبایی آن دارد، درب ها هستند. درب های یک ساختمان، علاوه بر کارایی و نقش خود، می توانند به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون داخلی نقش ایفا کنند. درب داخلی ساختمان، شامل درب اتاق ها، سرویس بهداشتی و حمام است.
درب های داخلی بر اساس محل نصبشان، می توانند دارای تنوع جنس مختلفی باشند. به عنوان مثال درب سرویس بهداشتی و حمام عموما از جنس ضد آب انتخاب می شود.

در صنعت ساختمان و ساختمان سازی درب های از لحاظ کارایی به دو دسته تقیسیم میشوند:
درب خارجی: دسته اول درب خارجی است یعنی دربی که به خارج از خانه باز میشود . مانند درب حیاط و درب کوچه و درب های واحد که در ساخت و ساز های اخیر، اغلب، از نوع درب ضد سرقت هستند.
درب داخلی و درب اتاقی :دسته دوم بر خلاف دسته اول مورد استفاده قرار می گیرند و نام این دسته درب داخلی است درب داخلی دربی است که داخل آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد مثلا درب چوبی و درب اتاقی نمونه هایی از درب داخلی هستند که در داخل آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرند .

اتاک درب ایران مفتخر است که در زمینه درب ضد سرقت، درب لابی و درب داخلی با حفظ امنیت دارای بیشترین لایه محافظتی در برابر گرما و سرما و نور مستقیم خورشید را دارد.