سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضدسرقت سفید

درب ضد سرقت سفید از آن دسته رنگ هاست که تقریبا بین همه محبوبیت دارد. این رنگ با تعداد طرفدارانی که دارد، یک رنگ بی رقیب محسوب می شود. سفید یک رنگ خنثی به شمار آمده و به عنوان پر طرفدارترین رنگ در طراحی دکوراسیون شناخته می شود. کاربرد این رنگ به عنوان پس زمینه به حدی زیاد است که می توان گفت با کمتر فضایی مواجه شده ایم که حداقل یک دیوار سفید نداشته باشد. بنابراین اگر به دنبال طراحی یک دکوراسیون ساده و در عین حال شیک هستید، سفید را به شما پیشنهاد می کنیم. این رنگ با عنوان دوست مینیمالیست ها نیز شناخته می شود و نمونه بارزی در وصف زیبایی در سادگی محسوب می شود. یک دکوراسیون ساده و زیبا، همیشه خاص بودن خود را حفظ خواهد کرد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

به کار بردن مبلمان سفید در خانه و یا کلا دکوراسیون داخلی به رنگ سفید این آزادی عمل را به ما می دهد که بتوانیم هر رنگ دلخواهی را در کنارش قرار بدهیم. درب ضد سرقت سفید با همه رنگ ها قابل ترکیب است. سفید را می توانید به راحتی با هر رنگی ست کنید. حتی می توانید از چند رنگ با طیف متفاوت در کنار سفید استفاده کرده و به کمک این رنگ خنثی هم نشینی آن ها را تثبیت نمایید. رنگ های مختلف در ترکیب با سفید جلوه بیشتری پیدا کرده و به شاخصه منزل شما تبدیل می شوند. بهتر است در انتخاب رنگ های هم نشین با سفید، کنتراست را مد نظر قرار دهید تا از بی روح شدن فضا جلوگیری شود.

مجموعه ی آتاک درب ایران با توجه به علاقه و سلیقه ی مشتریان، مجموعه ی از درب های مورد پسند آن ها را با قیمت درب ضد سرقت مناسب را تامین می کند.