سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های درب ضد سرقت استاندارد

 

درب های ضدسرقتی که مطابق استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند، در مقایسه با سایر درب ها دارای ویژگی های بسیاری بوده و از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- در داخل درب ضدسرقت از یک ورقه فلزی بسیار محکم استفاده شده که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان می گردد.

2- درب های ضدسرقت از یک نقطه به چارچوب متصل نمی گردند. این درب ها با استفاده از قفل ها و ساختاری شبیه به گاوصندوق، از چند نقطه به چارچوب متصل گشته و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد درب های ضدسرقت می باشد.

3- دارای عایق صوتی بوده و صدا را از خود عبور نمی دهند.

4- در ساخت درب های ضدسرقت از سنگ پشم نسوز به منظور جلوگیری از حریق استفاده می گردد. این ماده عایق حرارت می باشد.

5- این نوع درب ها پس از نصب در چارچوب غیرقابل اهرم کردن است.

6- در کناره های درب های ضدسرقت از یک زه لاستیکی به جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک و نیز جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده می گردد.

7- با توجه به مواد استفاده شده در درب های ضدسرقت، این درب ها تنوع قیمت زیادی داشته و انواع بسیار زیادی از این درب ها در بازار ارائه می گردند.

8- دارای دوربین چشمی هستند که در داخل خود درب قرار گرفته اند.

9- دارای قفل های شب بند می باشند.

 

10- درب های ضدسرقت نصب ساده ای دارند. این امر سبب می گردد که کم ترین میزان آسیب به درب وارد گردد.

11- ضخامت ورق استفاده شده در این قفل ها بیش از یک میلی متر بوده که این خود از استحکام و امنیت این نوع درب ها حکایت دارد.

12- درب های ضدسرقت ضدآب هستند.

13- ابزار یراق آن با کیفیت بوده و بسیار دیرتر خراب می شوند.

محصولات درب ضد سرقت آتاک درب، درب لابی، درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب و درب اتاقی می باشد. هیچ نوع درب ایمنی بی کیفیتی در سبد محصولات آتاک درب جای ندارد. آتاک درب توانسته است با تکیه بر دانش فنی کارشناسان و متخصصین بومی خود با ارتقا سطح کیفی محصولات به این مهم دست یابد و درب های با کیفیت بسیار بالا و تنوع طرح و رنگ تولید و روانه بازار کند و در زمینه تولید محصولات مدرن همچنان پیشتاز بازار تولید هستیم.