سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراکز فروش درب ضد سرقت

 

مرکز غرب تهران درب ضد سرقت لوکس

مراکز مختلفی در شهرتهران جهت مرکز فروش درب ضد سرقت وجود دارد که در این مقاله به این مراکز اشاره خواهیم کرد و قصد داریم با معرفی این مراکز بتوانیم شما را در پیدا کردن درب مورد نظر یاری نماییم.

‎مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران در خ ایت اله کاشانی می باشد و نمایشگاه مرکزی شرکت اتاک درب نیز در ساختمان نگین واقع در همین خیابان می باشد این مرکز واقع در غرب تهران با ارئه جدیدترین مدل ها و متنوع ترین مدل های درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه و ساخت اتاک درب در خدمت کلیه سازنداگان و مشتریان عزیز می باشد ساعت کاری این مرکز از ساعت 9 الی 7 بعد از ظهر می باشد.

 

همچنین دفتر مرکزی شرکت آتاک درب در این ساختمان است که در نمایشگاه مرکزی حدود 40 مدل درب ضد سرقت ، درب لابی و درب اتاق جهت بازدید عموم موجود می باشد همچنین اگر دنبال درب ضد سرقت ترک اصل می باشید آتاک درب تنها شرکتی است که این نوع درب ها را ارائه می کند و بسیاری از مغازه داران و شرکت بطور مستقیم و غیرمستقیم از این شرکت تهیه و بفروش می رسانند.

مرکز شرق تهران – درب ضد سرقت ایرانی

شرق تهران محدوده خیابان رسالت نیز دارای مغازه های متعدد در زمینه ضد سرقت ایرانی می باشد که مراجعین می توانند در این مراکز اشاره شده درب های مورد نر خود را پیدا کنند اما مرکز غرب تهران به دلیل اینکه درب های ضد دیلم ارائه می کند دارای ویژگی های خاصی می باشد که در مرکز شرق نمیتوان پیدا کرد.

مرکز جنوب شرق درب اتاق ارزان قیمت

این محدوده شامل خیابان پل چوبی می باشد که عمدتا در زمینه درب های ارزان قیمت داخلی و ضد سرقت فعال می باشند در صورتی که دنبال درب اتاق اج دی اف و ارزان قیمت می باشید این مرکز می تواند کمک شایانی به شما نماید چرا که به طور مثال در محدوده غرب تهران اکثرا درب های لوکس ضد سرقت و اتاقی فروش می نمایند.