سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع قفل درب ضد سرقت

?

  

قفل دیجیتال کارتی

از قفل دیجیتال کارتی بیشتر در جاهایی که نیاز به امنیت بالا دارند مثل هتل ها ، شرکت ها و سازمان ها و.. استفاده میشود . قفل دیجیتال کارتی درب ضد سرقت دارای قابلیت های زیادی می باشد که از جمله میتوان به این موارد اشاره کرد : کد پذیری ، هشدار به صاحب خانه در صورت باز بودن درب ضد سرقت ، دارا بودن سیستم کنترل مرکزی، دو عدد کلید یدکی به منظور استفاده در مواقع ضروری و امکان از کار انداختن کارت در صورتی که کارت گم شود.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

این نوع قفل دیجیتال قابلیت نصب روی انواع درب ضد سرقت را دارند. نصب این نوع قفل اثر انگشتی هیچ نوع تداخلی با سیستم قفل درب ضد سرقت و مغزی ندارد . در این نوع از قفل درب ضد سرقت در ابتدا باید هر تعداد اثر انگشتی که لازم است در حافظه ذخیره شود . باید این را در نظر بگیریم که این نوع قفل اثر انگشتی فقط با اثر انگشت باز میشود و هیچ کلیدی ندارد .

قفل درب ضد سرقت کلیدی

این نوع قفل درب ضد سرقت از جمله معمولی ترین و در دسترس ترین و پر استفاده ترین نوع قفل ها میباشد . هر درب ضد سرقت یک کلید کارگری دارد و یک سری کلیدهای اصلی . این نوع دسته بندی زمانی مفید است که یک ساختمانی در هنگام ساخت و ساز رفت و آمد افراد متفرقه در آن زیاد است . قفل درب ضد سرقت آتاک درب کاله ترکیه می باشد گه بهترین نوع قفل با بالاترین کیفیت می باشد.
در این زمان میتوان از کلید کارگری استفاده کرد و بعد از مستقر شدن افراد خانواده و تمام شدن کارهای ساختمانی می تواند از کلیدهای اصلی استفاده کرد . و به این شکل افراد غیر مجاز دیگر اجازه ورود ندارند چون دیگر کلیدهای کارگری اعتبار ندارند .کلید درب ضد سرقت از نوع کلید کامپیوتری میباشند که معمولا امکان ساخت از روی آنها وجود ندارد . در صورتی هم که قابل ساخت باشند مدت زمان زیادی طول میکشد و معمولا کار کلیدسازهای حرفه ای است .

درب ضد سرقت ترک آتاک درب دارای قفل کامپیوتری هوشمند می باشد که دیگر امکان باز شدن در ها از سوی دزدها وجود ندارد.

 

?

 

?

?